Maximizing the Value of Consulting - A Guide for Internal and External Consultants / Nejlevnější knihy
Maximizing the Value of Consulting - A Guide for Internal and External Consultants

Kód: 05172981

Maximizing the Value of Consulting - A Guide for Internal and External Consultants

Autor Jack J. Phillips, William Trotter

Focuses on three important areas for the internal consulting process: First, it shows how to manage the process to deliver value, ensuring that resources are used properly and the investment is managed efficiently. Second, the boo ... celý popis

1396


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Maximizing the Value of Consulting - A Guide for Internal and External Consultants

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

Focuses on three important areas for the internal consulting process: First, it shows how to manage the process to deliver value, ensuring that resources are used properly and the investment is managed efficiently. Second, the book shows how to be relevant in today's environment, ensuring that consulting is connected to the business, appropriate levels of commitment are secured, and adequate support is provided. Third, the book shows how to calculate the value of consulting in terms that executives understand--business impact and ROI. Part One, Managing for ValueChapter 1: The Role and Importance of Internal ConsultingChapter2: Organizing the Consulting Function to Deliver ValueChapter 3: Managing the Consulting Function for ValueChapter 4: Controlling Consulting Costs and Enhancing BenefitsChapter 5: Utilizing the Consulting ScorecardPart Two: Connecting to the Business Chapter 6: Aligning Consulting to the Business Chapter 7: Setting Objectives at Multiple LevelsChapter 8: Designing Consulting to Deliver ResultsChapter 9: Building Management SupportPart Three: Delivering Value and ROIChapter 10: Measuring the Initial Stages of ConsultingChapter 11: Measuring Application and ImplementationChapter 12: Measuring and Isolating the Business ImpactChapter 13: Measuring ROI and IntangiblesChapter 14: Using Results to Drive Appropriate Actions Chapter 15: Increasing the Value of Internal Consulting to the Enterprise

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Consultancy & grants for businesses

1396

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: