Mathematical Basics of Motion and Deformation in Computer Graphics / Nejlevnější knihy
Mathematical Basics of Motion and Deformation in Computer Graphics

Kód: 16267715

Mathematical Basics of Motion and Deformation in Computer Graphics

Autor Ken Anjyo, Hiroyuki Ochiai, Brian A. Barsky

Presents an intuitive introduction to the mathematics of motion and deformation in computer graphics. Starting with familiar concepts in graphics, such as Euler angles, quaternions, and affine transformations, the authors illustra ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Mathematical Basics of Motion and Deformation in Computer Graphics

Anotace knihy

Presents an intuitive introduction to the mathematics of motion and deformation in computer graphics. Starting with familiar concepts in graphics, such as Euler angles, quaternions, and affine transformations, the authors illustrate that a mathematical theory behind these concepts enables us to develop the techniques for efficient/effective creation of computer animation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Mathematics & science Mathematics Applied mathematics



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: