Kód: 01231300
Sold in every road-side booth, matchboxes are part of daily life in India. Curious, hilarious and visually stunning, matchbox labels come in a staggering variety of designs. Inspired variations on successful labels are an accepted ... celý popis
707 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 71 bodů
Sold in every road-side booth, matchboxes are part of daily life in India. Curious, hilarious and visually stunning, matchbox labels come in a staggering variety of designs. Inspired variations on successful labels are an accepted part of the matchbox world, deliciously turning the whole notion of branding upside down. Matchbook showcases over 500 quirky members of this extended family, from the personal collection of Mumbaibased designer Shahid Datawala. This new edition comes with a thought-provoking essay which locates matchboxes within the web of Indian commerce and popular culture.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
707 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )