Kód: 00036207
Publikace nabízí přehled nástrojů, technik a forem - reklamy, PR, sponzoringu, direct marketingu, výstav a veletrhů aj. Pojednává o vytváření značky, komunikaci mezi fi rmami (B2B), internetové a mezinárodní komunikaci, zabývá se ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Publikace nabízí přehled nástrojů, technik a forem - reklamy, PR, sponzoringu, direct marketingu, výstav a veletrhů aj. Pojednává o vytváření značky, komunikaci mezi fi rmami (B2B), internetové a mezinárodní komunikaci, zabývá se mediálním plánováním, komunikačními rozpočty, cílovými skupinami. Obsahuje řadu případových studií (např. Redbull, Yahoo!).
Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Reklama a marketing
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )