Marketing w praktyce / Nejlevnější knihy
Marketing w praktyce

Kód: 12896750

Marketing w praktyce

Autor Mirko Dussel

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania dzialan marketingowych przedstawiono w nastepujacych rozdzialach: - podstawy (typy myslenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, inform ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing w praktyce

Anotace knihy

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania dzialan marketingowych przedstawiono w nastepujacych rozdzialach: - podstawy (typy myslenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarzadzanie - materialy pomocnicze (uslugodawcy, organizacja)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v polštině Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: