Marketing Theory / Nejlevnější knihy
Marketing Theory

Kód: 06352328

Marketing Theory

Autor Shelby D. Hunt

Focuses on the marketing discipline's multiple stakeholders. This book articulates a philosophy of science-based 'tool kit' for developing and analyzing theories, law-like generalizations, and explanations in marketing science. ... celý popis

8051


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Theory

Nákupem získáte 805 bodů

Anotace knihy

Focuses on the marketing discipline's multiple stakeholders. This book articulates a philosophy of science-based 'tool kit' for developing and analyzing theories, law-like generalizations, and explanations in marketing science.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

8051

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: