Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers / Nejlevnější knihy
Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Kód: 06505832

Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Autor Charles France

It is a handy self-help resource to the approximately three hundred thousand small to medium-sized manufacturers we will need as the economy rebounds and creates opportunities for profitable growth--not just sales volume. ... celý popis

525


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers

Nákupem získáte 53 bodů

Anotace knihy

It is a handy self-help resource to the approximately three hundred thousand small to medium-sized manufacturers we will need as the economy rebounds and creates opportunities for profitable growth--not just sales volume.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

525

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: