Marketing Research Process / Nejlevnější knihy
Marketing Research Process

Kód: 04021278

Marketing Research Process

Autor Wright

The Marketing Research Process is an invaluable introduction to marketing research. The authors and leading market research practitioners have achieved a textbook that focuses on the process of conducting successful market researc ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Research Process

Anotace knihy

The Marketing Research Process is an invaluable introduction to marketing research. The authors and leading market research practitioners have achieved a textbook that focuses on the process of conducting successful market research. The student is guided through this process in a logical and systematic way commencing with initial exploratory research and ending with media selection, planning and monitoring. In addition to this the European based examples and up-to-date nature of the book have ensured its popularity throughout four editions.This fifth edition has been updated to take account of changes within the dynamic marketing environment. Specifically there is greater coverage of: * the impact of information technology and database marketing on the market research industry; * business to business marketing research with an entirely new chapter devoted to this important topic; * the international dimensions of marketing research.The Marketing Research Process has long been regarded as a practical text for marketing research. This new edition includes recent case material and end of chapter questions designed to test students' understanding. The book provides a sound foundation for the students of marketing research on degree programmes in universities and for those studying on professional courses in market research from the Market Research Society and the Chartered Institute of Marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: