Marketing Programme and Process Standardisation / Nejlevnější knihy
Marketing Programme and Process Standardisation

Kód: 10024776

Marketing Programme and Process Standardisation

Autor Tobias Richter

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at c ... celý popis

2010


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Programme and Process Standardisation

Nákupem získáte 201 bodů

Anotace knihy

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Corporate governance

2010

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: