Marketing podle Kotlera / Nejlevnější knihy
Marketing podle Kotlera

Marketing podle Kotlera

Autor Philip Kotler

438

Sleva 5%
UŠETŘÍTE 23 Kč

Momentálně nedostupné Kdy knihu dostanu?
  • Jazyk: Čeština
  • Vazba: Pevná
  • Počet stran: 260
  • Nakladatelství: Management Press, 2007

Titul může být brzy dostupný!

Aktuálně titul bohužel není dostupný. Zadejte vaši e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, budeme vás informovat.

Informovat o naskladnění


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Mohlo by se vám také líbit

Více informací o knize Marketing podle Kotlera

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

Kniha Marketing podle Kotlera, jedna z nejdůležitějších knižních publikací nejvlivnější světové autority v oboru marketingu, skutečný mezinárodní bestseller a marketingová kniha posledních několika let, jejíž český překlad (s podtitulem Jak vytvářet a ovládnout nové trhy) znovu vydává nakladatelství Management Press (pevná vazba s přebalem, 260 str. formátu B5, doporučená cena 398 Kč, z angl. orig. přeložil Pavel Medek), je tvůrčí syntézou autorových dosavadních marketingových studií se zkušenostmi s praktickými podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež mu poskytla intenzivní poradenská spolupráce se špičkovými světovými manažery a jejich firmami (jde zejména o takové giganty či odvětvové lídry, jako jsou IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America či farmaceutický koncern Merck). Jako konzultant Ph. Kotler působil či působí i v řadě evropských, asijských a jihoamerických podniků, proslulé jsou jeho semináře a intenzivní přednášková turné, při nichž se zaměřuje především na problémy marketingových strategií a plánování, organizace marketingu a mezinárodního marketingu. Profesor Kotler patří i mezi významné průkopníky tzv. elektronického marketingu, tj. marketingového, podnikatelského využití možností celosvětové počítačové sítě internet. Na prahu informačního věku tak zkoumá nové podnikatelské modely, studuje a koncipuje nové formy prodeje, kdy „kamenné“ obchody jsou postupně doplňovány nebo v některých oborech dokonce i vytlačovány on-line obchodními centry, kdy se mění úloha prodejců a obchodních zástupců, role a formy reklamy a celého komplexu komunikace se zákazníky či potenciálními zákazníky, a se zřetelem k maximalizaci hodnoty poskytované zákazníkovi akcentuje také proměny logistických procesů, včetně procesů objednávání, řízení zásob, vyřízení zakázky apod. Za posledních třicet let se Kotlerovo jméno stalo synonymem pro marketing vůbec a jeho nositel je již celé tyto tři dekády uznávanou světovou vůdčí autoritou v otázkách marketingových strategií a jejich realizace. Tvůrce a průkopník nových koncepčních přístupů, marketingových principů a metod, iniciátor rozšíření marketingového myšlení na takové oblasti, jakými se staly sociální marketing, personální marketing, marketing idejí, marketing neziskových organizací, marketing sídel a regionů atd., ve své nejnovější knize výstižně, ale přitom poměrně stručně pojmenovává marketingové výzvy a nastiňuje slibné příležitosti, jež pro marketing přináší nadcházející nové tisíciletí a jež před ním otevírají globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií, zejména pak internetu. Kniha Marketing podle Kotlera tak přináší to nejpodstatnější „z Kotlera“: neopomíjí žádný z významných aspektů marketingové problematiky a ve svém celku představuje cenný zdroj inovačních nápadů a praktických podnětů orientujících a inspirujících marketingové manažery k vyšší marketingové výkonnosti. Péčí nakladatelství Management Press se nám tak dostává do rukou významný souhrn jeho nejnovějších praktických zkušeností a myšlenkových výbojů a všem českým marketingovým manažerům a podnikatelům pak vydatný svazek marketingových inspirací pro tvorbu úspěšné podnikatelské strategie.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Ekonomie a ekonomika

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu Marketing podle Kotlera


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1143 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: