Marketing para Dummies / Nejlevnější knihy
Marketing para Dummies

Kód: 13026739

Marketing para Dummies

Autor PATRICIA DE ANDRES

El marketing es, en esencia, comunicación, que se ha vuelto máscompleja a medida que el emisor ha tratado de llegar ?y convencer- alreceptor de formas más eficaces e impactantes. De ahí que no tengasentido separar las estrategias ... celý popis

495


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-6 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing para Dummies

Nákupem získáte 50 bodů

Anotace knihy

El marketing es, en esencia, comunicación, que se ha vuelto máscompleja a medida que el emisor ha tratado de llegar ?y convencer- alreceptor de formas más eficaces e impactantes. De ahí que no tengasentido separar las estrategias de marketing tradicional y digital,pues no dejan de ser dos ámbitos complementarios en los queencontrarse con el consumidor, con muchos puntos de contacto einteresantes sinergias potenciales.Este manual, uno de los más completos del mercado, recoge desde lasteorías más clásicas hasta las últimas tendencias en la práctica deesta disciplina, tanto off-line como on-line.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Politica, religión y filosofia Autoayuda

495

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: