Marketing od myšlenky k realizaci / Nejlevnější knihy
Marketing od myšlenky k realizaci

Kód: 02713181

Marketing od myšlenky k realizaci

Autor Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kniha provází čtenáře od základní teorie po praktickou aplikaci marketingu (marketingový výzkum, marketingové analýzy, nákupní chování, produktová, kontraktační a komunikační politika, tržní specifika a marketingový audit aj.). ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing od myšlenky k realizaci

Anotace knihy

Kniha provází čtenáře od základní teorie po praktickou aplikaci marketingu (marketingový výzkum, marketingové analýzy, nákupní chování, produktová, kontraktační a komunikační politika, tržní specifika a marketingový audit aj.).

Parametry knihy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: