Marketing Modernism Between the Two World Wars / Nejlevnější knihy
Marketing Modernism Between the Two World Wars

Kód: 06352322

Marketing Modernism Between the Two World Wars

Autor Catherine Turner

Focusing on the advertising policies of five publishing houses in the 1920s and 1930s, Catherine Turner here examines the process by which "highbrow" works of fiction were packaged, promoted, and sold to a mainstream American read ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Modernism Between the Two World Wars

Anotace knihy

Focusing on the advertising policies of five publishing houses in the 1920s and 1930s, Catherine Turner here examines the process by which "highbrow" works of fiction were packaged, promoted, and sold to a mainstream American readership.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: