Marketing Ethics / Nejlevnější knihy
Marketing Ethics

Kód: 01217357

Marketing Ethics

Autor Smith

The burgeoning field of marketing ethics looks at the moral issues and controversies surrounding marketing theory and practice. This four-volume set focuses on understanding marketing ethics from a management perspective, includi ... celý popis

25100


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Ethics

Nákupem získáte 2510 bodů

Anotace knihy

The burgeoning field of marketing ethics looks at the moral issues and controversies surrounding marketing theory and practice. This four-volume set focuses on understanding marketing ethics from a management perspective, including articles that: provide ways of thinking about marketing ethics; offer a descriptive account of how marketers make decisions with ethical content; present normative guidance for marketing decision-making; and address specific ethical issues in marketing practice. The editors' introduction provides an overview of the literature included in the set as well as identifying directions for future research. Volume One: Foundations of Marketing Ethics provides a conceptualization of the field, including some of the earliest contributions on the topic. Volume Two: Positive Marketing Ethics looks at how managers make ethical marketing decisions. Volume Three: Normative Marketing Ethics focuses on normative marketing ethics, which is primarily concerned with the prescriptive considerations of how marketers should make decisions with ethical content. Volume Four: Ethical Issues in Marketing addresses the effects and possible solutions to the major ethical issues arising in the practice of marketing, both at the micro/firm level and at the more macro/systemic level.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

25100

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: