Marketing and Finance - Creating Shareholder Value 2e / Nejlevnější knihy
Marketing and Finance - Creating Shareholder Value  2e

Kód: 04437536

Marketing and Finance - Creating Shareholder Value 2e

Autor Malcolm McDonald

Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this practical book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing. It connects marketing plans and inve ... celý popis

1282


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing and Finance - Creating Shareholder Value 2e

Nákupem získáte 128 bodů

Anotace knihy

Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this practical book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing. It connects marketing plans and investment to the valuation of the firm and how it can contribute to increasing stakeholder value. Completely revised and updated throughout, the Second Edition features new case examples as well as a completely new first chapter containing the results of new research into risk and marketing strategies amongst Finance Directors and Chief Marketing Officers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1282

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: