Marketing Concepts for Libraries and Information Services / Nejlevnější knihy
Marketing Concepts for Libraries and Information Services

Kód: 05116396

Marketing Concepts for Libraries and Information Services

Autor Eileen Elliott De Saez

This fully-updated third edition of the best-selling textbook offers information professionals a comprehensive foundation and structure for effective strategic marketing and shows how they can use this to enable their library to g ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Concepts for Libraries and Information Services

Anotace knihy

This fully-updated third edition of the best-selling textbook offers information professionals a comprehensive foundation and structure for effective strategic marketing and shows how they can use this to enable their library to grow, develop and find new perspectives. The books introduces practitioners to a wide range of marketing concepts and techniques suitable for library and information services and shows how it is essential for a library to be truly market oriented in order to ensure its survival and future prosperity. The third edition is fully updated to encompass recent developments including social media, marketing 3.0, interactive marketing, values-driven marketing marketing, holistic marketing annd video marketing. The book also includes two completely new chapters on marketing environments and marketing culture. The book offers references and lists of further reading to act as a useful source of further information. This will be essential reading for library managers and library and information professionals who want a comprehensive foundation and structure for effective strategic marketing and students of LIS.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: