Marketing Communications / Nejlevnější knihy
Marketing Communications

Kód: 02125549

Marketing Communications

Autor Patrick De Pelsmacker

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. The book covers all elements of the communica ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Communications

Anotace knihy

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing. Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.   The fifth edition of Marketing Communications: A European Perspective has been fully updated to include: A brand new chapter examining ethical issues in marketing communications Brand new end-of-chapter cases on international companies and organisations such as Mars, UNICEF, Carrefour and many more Video case material linking key marketing communication theory with the practical issues faced by marketing professionals in a variety of companies The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: