Marketing and Merchandising for Musicians / Nejlevnější knihy
Marketing and Merchandising for Musicians

Kód: 04366978

Marketing and Merchandising for Musicians

Autor Robert Safir

Successful music marketing today requires a whole new level of expertise; from basic marketing knowledge and industry-specific strategies, to technology-driven tactics and tools there are many critical factors to consider when put ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing and Merchandising for Musicians

Anotace knihy

Successful music marketing today requires a whole new level of expertise; from basic marketing knowledge and industry-specific strategies, to technology-driven tactics and tools there are many critical factors to consider when putting together a marketing plan. "Marketing and Merchandising for Musicians" rises to the challenge of defining an effective and competitive music marketing campaign by addressing the changing landscape of music marketing, and what this means for the people responsible for the marketing. Traditionally, record companies were solely responsible for these tasks, but as advances in technology have allowed musicians to create master-quality recordings in their own homes, the record company's role in many parts of the process has diminished. The end result: a more "do-it-yourself" approach to the marketing, promotion, and merchandising functions in the music field. This book will not only provide students with a fundamental knowledge of each of these topics, it tackles these topics in the context of a musician's career, which offers a variety of strong real-world applications. Written in a reader-friendly and accessible tone, this is a solid resource for anyone seeking a more in-depth knowledge of music marketing today.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: