MARKETING AND MANAGEMENT MODEL / Nejlevnější knihy
MARKETING AND MANAGEMENT MODEL

Kód: 06505830

MARKETING AND MANAGEMENT MODEL

Autor Helen Strong

Modern business practice, especially in the field of marketing, depends on the integration of creative and analytical thinking. One of the tools in this process is the use of management models to guide business decisions. However, ... celý popis

525


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize MARKETING AND MANAGEMENT MODEL

Nákupem získáte 53 bodů

Anotace knihy

Modern business practice, especially in the field of marketing, depends on the integration of creative and analytical thinking. One of the tools in this process is the use of management models to guide business decisions. However, the inherent power of the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

525

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: