Market Research Audit / Nejlevnější knihy
Market Research Audit

Kód: 04565281

Market Research Audit

Autor C. West

Knowledge is the fuel powering all decision making. Good knowledge will result in good decisions and poor or inadequate knowledge will lead to bad decisions. Obtaining market information is a skilled process following a set of cle ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Market Research Audit

Anotace knihy

Knowledge is the fuel powering all decision making. Good knowledge will result in good decisions and poor or inadequate knowledge will lead to bad decisions. Obtaining market information is a skilled process following a set of clear routines and using a wide range of resources. This audit shows how to: * define the information required for good decision making * define a research project and set a research budget * work with research consultants * initiate and monitor a research project * assess the quality of the results and integrate them into market planning

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Finance & accounting Accounting



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: