Looking And Liking: Applying Information Processing To Facebook Ads / Nejlevnější knihy
Looking And Liking: Applying Information Processing To Facebook Ads

Looking And Liking: Applying Information Processing To Facebook Ads

Autor Jennie Ford

1999

Dostupné skladem u dodavatele Kdy knihu dostanu?
Doručení zdarma

Knihu nedodáme do Vánoc.


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1145 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize Looking And Liking: Applying Information Processing To Facebook Ads

Nákupem získáte 200 bodů

Anotace knihy

This study applied the Limited Capacity Model (Lang, 2000) to understand how individuals process their Facebook pages. It is an eye tracking study that collected data from students at a Midwestern university to analyze how individuals process, encode, store and retrieve posts from their Facebook pages, specifically suggested/sponsored posts that are integrated into their newsfeed and targeted to them based on known information. The individuals explored their Facebook pages and were asked to recall the brands or advertisements they were first exposed to on their page. The results from eye tracking were used to analyze how they oriented to and whether they attended to the targeted message. The data collected from this study lays a foundation for how these types of messages are processed for future marketing initiatives and which factors to consider when strategically targeting an audience via a Facebook suggested/ sponsored post. This study found that individuals who liked the brand in their Facebook suggested/sponsored post were able to recall and recognize the brand more than individuals who disliked the brand in their Facebook suggested/sponsored post.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1999

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu Looking And Liking: Applying Information Processing To Facebook Ads


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1145 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: