Leveraging Mobile Media / Nejlevnější knihy
Leveraging Mobile Media

Kód: 01737937

Leveraging Mobile Media

Autor Valerie Feldmann

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usa ... celý popis

3289


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Leveraging Mobile Media

Nákupem získáte 329 bodů

Anotace knihy

Mobile communications and next generation wireless networks emerge as new distribution channels for the media. This development offers exciting new opportunities for media companies: the mobile communication system creates new usage contexts for media content and services; the social use of mobile communications suggests that identity representation in social networks, impulsive access to trusted media brands, and micro-coordination emerge as new sources of value creation in the media industries. In the light of this background, this book takes two different viewpoints on the development of mobile media: from a competitive strategy point of view it analyzes the extension of cross-media strategies and the emergence of cross-network strategies; from a public policy point of view it develops demands and requirements for an innovation policy that fosters innovation in mobile media markets.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3289



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: