La publicidad de las instituciones locales : VIII Congreso de Comunicación Local -ComLoc 2008-, celebrado el 27 y 28 de noviembre en la Universidad Ja / Nejlevnější knihy
La publicidad de las instituciones locales : VIII Congreso de Comunicación Local -ComLoc 2008-, celebrado el 27 y 28 de noviembre en la Universidad Ja

Kód: 13120610

La publicidad de las instituciones locales : VIII Congreso de Comunicación Local -ComLoc 2008-, celebrado el 27 y 28 de noviembre en la Universidad Ja

Autor Congreso de Comunicación Local ComLoc

Los numerosos profesionales de comunicación que intervienen en esta obra tratan gran variedad de temas tan interesantes como la relación ética entre información y publicidad, la independencia editorial de los propios medios de com ... celý popis

802

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize La publicidad de las instituciones locales : VIII Congreso de Comunicación Local -ComLoc 2008-, celebrado el 27 y 28 de noviembre en la Universidad Ja

Nákupem získáte 80 bodů

Anotace knihy

Los numerosos profesionales de comunicación que intervienen en esta obra tratan gran variedad de temas tan interesantes como la relación ética entre información y publicidad, la independencia editorial de los propios medios de comunicación, el saber hacer comunicación por parte de las instituciones públicas, y un largo etcétera. En definitiva, un análisis pormenorizado de la publicidad focalizando la atención en las instituciones locales como anunciantes.

Parametry knihy

802

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: