La estrategia del océano azul : cómo crear en el mercado espacios no disputados en los que la competencia sea irrelevante / Nejlevnější knihy
La estrategia del océano azul : cómo crear en el mercado espacios no disputados en los que la competencia sea irrelevante

Kód: 16521441

La estrategia del océano azul : cómo crear en el mercado espacios no disputados en los que la competencia sea irrelevante

Autor W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Adriana De Hassan


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize La estrategia del océano azul : cómo crear en el mercado espacios no disputados en los que la competencia sea irrelevante

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: