Key Concepts in Marketing / Nejlevnější knihy
Key Concepts in Marketing

Kód: 04451250

Key Concepts in Marketing

Autor Jonathan Sutherland

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone s ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Key Concepts in Marketing

Anotace knihy

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: