IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition / Nejlevnější knihy
IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Kód: 01936103

IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Autor Roland Böttcher

Der neue ITIL-Standard, der im Juni 2007 von der OGC veröffentlicht wurde, erstreckt sich auf 5 Kernbücher. §+ Dieses Werk bietet einen kompakten Überblick über die wichtigsten Elemente von ITIL§+ Umfasst die Aktualisierung der IT ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize IT-Service-Management mit ITIL® - 2011 Edition

Anotace knihy

Der neue ITIL-Standard, der im Juni 2007 von der OGC veröffentlicht wurde, erstreckt sich auf 5 Kernbücher. §+ Dieses Werk bietet einen kompakten Überblick über die wichtigsten Elemente von ITIL§+ Umfasst die Aktualisierung der ITIL® 3 Version auf. ITIL 2011 Edition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik Informatik, EDV Informatik



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: