International Marketing / Nejlevnější knihy
International Marketing

Kód: 01310772

International Marketing

Autor Hana Machková a kolektív

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých ško ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize International Marketing

Anotace knihy

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů. Vzhledem k stále rostoucímu počtu zahraničních studentů, kteří studují na českých vysokých školách i prudkému rozvoji mezinárodních studijních programů, se autorky rozhodly nabídnout nejen studentům, ale i anglicky hovořící odborné veřejnosti publikaci, jejímž cílem je seznámit čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Publikace pokrývá jak problematiku strategického marketingového řízení, tak analýzu jednotlivých nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro realizaci svých mezinárodních podnikatelských aktivit. Teoretické části jsou systematicky doplňovány příklady z firemní praxe. Specifikem je snaha o maximální využití příkladů firem, jež podnikají ve střední a východní Evropě, případně českých podniků, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy. International Marketing is the first scientific publication in English written by a team of Czech authors from the Department of International Trade at the University of Economics, Prague. The aim is to improve the university´s scientific image internationally and to offer a book covering the topic of international marketing and explaining the current trends in international business. International marketing is a dynamic science very closely linked to practical business; it must effectively react to the quickly changing international business environment. During the difficult period of an economic crisis, marketing is one of the most important tools in overcoming lower demand in international markets.

Parametry knihy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: