Legendary Service: The Key is to Care / Nejlevnější knihy
Legendary Service: The Key is to Care

Kód: 02397388

Legendary Service: The Key is to Care

Autor Ken Blanchard

The only book you need to raise customer service to a world-class level from bestselling author and leadership guru Ken Blanchard§Written as an entertaining customer-service parable, I Care Do You? offers an easy-to-implement mode ... celý popis

492


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Legendary Service: The Key is to Care

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

The only book you need to raise customer service to a world-class level from bestselling author and leadership guru Ken Blanchard§Written as an entertaining customer-service parable, I Care Do You? offers an easy-to-implement model based on the importance of caring for both internal and external customers. Ideal for both managers seeking to raise the level of their employees, as well as self-driven customer service professionals, this powerful guide combines practical advice with the rationale behind it to increase customer loyalty through sincere customer care.§Ken Blanchard is Chief Spiritual Officer of The Ken Blanchard Companies, a global management training and consulting firm he cofounded in 1979.§Victoria Halsey is Vice President of Applied Learning for The Ken Blanchard Companies.§Kathy Cuff is a Senior Consulting Partner for The Ken Blanchard Companies.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

492

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: