Kód: 10977803
Based on nine years of empirical research involving 50,000 companies, Stengel shows how the world's 50 best businesses--as diverse as Method, Red Bull, Discovery Communications, Pampers, and Petrobas--have a cause-and-effect relat ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 65 bodů
Based on nine years of empirical research involving 50,000 companies, Stengel shows how the world's 50 best businesses--as diverse as Method, Red Bull, Discovery Communications, Pampers, and Petrobas--have a cause-and-effect relationship between financial performance and their ability to connect with fundamental human emotions, hopes, values, and greater purposes.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
652 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )