Global Marketing Strategies of Emerging Market Firms / Nejlevnější knihy
Global Marketing Strategies of Emerging Market Firms

Kód: 15189475

Global Marketing Strategies of Emerging Market Firms

Autor Shaoming Zou, En Xie, Chengli Shu

This volume of `Advances in International Marketing' book aims to both test existing theories as well as developing new ones in order to make sense of the vast array of issues.


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Global Marketing Strategies of Emerging Market Firms

Anotace knihy

This volume of `Advances in International Marketing' book aims to both test existing theories as well as developing new ones in order to make sense of the vast array of issues.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: