Global Guide to Media Labs / Nejlevnější knihy
Global Guide to Media Labs

Kód: 09335617

Global Guide to Media Labs

Autor Gabrielle Kelly

A unique and essential guide to Media Labs internationally. Gives advice on where the Media Labs are, how to apply, what they really offer and how to get into them. Includes history and discussion of Media Labs and how they will p ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Global Guide to Media Labs

Anotace knihy

A unique and essential guide to Media Labs internationally. Gives advice on where the Media Labs are, how to apply, what they really offer and how to get into them. Includes history and discussion of Media Labs and how they will play a key part in the digital world, along with information on accessing investment funding for films.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: