Kód: 04374520
This book, the second volume in the popular Game Engine Gems series, contains short articles that focus on a particular technique, describe a clever trick, or offer practical advice within the subject of game engine development. T ... celý popis
2504 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 250 bodů
This book, the second volume in the popular Game Engine Gems series, contains short articles that focus on a particular technique, describe a clever trick, or offer practical advice within the subject of game engine development. The 31 chapters cover three broad categories graphics and rendering, game engine design, and systems programming. Professional game developers, students of game development and computer science, and anyone interested in learning how the pros tackle specific problems that arise during game engine development will find useful gems in this collection.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Mathematics & science Physics Optical physics
2504 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )