Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing / Nejlevnější knihy
Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Kód: 06334326

Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Autor Laurent Donze, Andreas Meier

Information overload has made it increasingly difficult to analyze large amounts of data and generate appropriate management decisions. Furthermore, data is often imprecise and will include both quantitative and qualitative elemen ... celý popis

5723


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Fuzzy Methods for Customer Relationship Management and Marketing

Nákupem získáte 572 bodů

Anotace knihy

Information overload has made it increasingly difficult to analyze large amounts of data and generate appropriate management decisions. Furthermore, data is often imprecise and will include both quantitative and qualitative elements. For these reasons, it

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5723

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: