Fundamentals of Marketing / Nejlevnější knihy
Fundamentals of Marketing

Kód: 15508074

Fundamentals of Marketing

Autor BAINES, PAUL; FILL

Incorporating the big brand case studies, unique expert insights, and engaging learning features of the best-selling iMarketing/i by Baines, Fill, and Rosengren, iFundamentals of Marketing/i is the most complete resource for stude ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Fundamentals of Marketing

Anotace knihy

Incorporating the big brand case studies, unique expert insights, and engaging learning features of the best-selling iMarketing/i by Baines, Fill, and Rosengren, iFundamentals of Marketing/i is the most complete resource for students looking for a briefer guide to help build their theoretical understanding of marketing into skilful practice

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: