Emotional Shopper / Nejlevnější knihy
Emotional Shopper

Kód: 09089336

Emotional Shopper

Autor Leonard Lee

Shopping is an integral part of our everyday lives. Common wisdom suggests that many consumers engage in shopping and buying as a means to repair their negative feelings - a notion commonly referred to as retail therapy. To what e ... celý popis

1940


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Emotional Shopper

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

Shopping is an integral part of our everyday lives. Common wisdom suggests that many consumers engage in shopping and buying as a means to repair their negative feelings - a notion commonly referred to as retail therapy. To what extent does retail therapy really work? The Emotional Shopper seeks to address this question by adopting a tripartie approach: motivational (the goals and motives that consumers have for shopping); behavioral (the activities that consumers engage in during the shopping process); and emotional (the feelings that consumers experience while shopping).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1940

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: