Drugs and Popular Culture in the Age of New Media / Nejlevnější knihy
Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Kód: 06683170

Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Autor Paul Manning

This text examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media - including social networking and video file-sharing sites - transform the symbolic framework in which drugs and ... celý popis

5060


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Nákupem získáte 506 bodů

Anotace knihy

This text examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media - including social networking and video file-sharing sites - transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

5060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: