Discover SAP CRM / Nejlevnější knihy
Discover SAP CRM

Kód: 01348826

Discover SAP CRM

Autor Srini Katta

In a customer-driven world, managing your relationships with existing and prospective customers is a must. Whether you re a CRM specialist, consultant, or decision-maker who s considering SAP, this detailed, reader-friendly refere ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Discover SAP CRM

Anotace knihy

In a customer-driven world, managing your relationships with existing and prospective customers is a must. Whether you re a CRM specialist, consultant, or decision-maker who s considering SAP, this detailed, reader-friendly reference will teach you how to achieve customer-driven growth and retention with SAP CRM. With concise, simple explanations, you ll learn how each SAP CRM component works, the advantages they offer, and how this fully integrated package will help you overcome the challenges facing today s companies.§1. Discover What CRM is All About§Read the topic overviews, definitions of terminology, and clear explanations of business processes.§2. Gain Essential Knowledge§Find out what each powerful component in SAP CRM provides, how you can use it, and identify how it can work with your business.§3. Align SAP CRM to Your Business§Who are your customers? What IT functions do you need? What are your industry requirements or pain points? Find the answers to all of your CRM questions.§4. Learn How SAP CRM Works in the Real World§Explore in-depth case studies and find out how companies supplemented their business processes with SAP s offerings, and what lessons they learned along the way.§5. Updated Second Edition§This book is updated for SAP CRM 7.0 with new screenshots, information on mobile technology and strategies, and much more.§Highlights include:§Marketing, Sales, and Service §Interaction Center §Web Channel Experience Management §Customer interaction channels §Mobile applications and devices §SAP technology §Master data §Industry verticals §Partner channels §Analytics §

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Business applications Enterprise software

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: