Discourse of Advertising / Nejlevnější knihy
Discourse of Advertising

Kód: 06682583

Discourse of Advertising

Autor Guy Cook

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

1429


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Discourse of Advertising

Nákupem získáte 143 bodů

Anotace knihy

This second edition addresses contemporary advertising in the context of current changes in communication. It is a comprehensive and invaluable reference guide to all aspects of the language of advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1429

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: