Direct marketing / Nejlevnější knihy
Direct marketing

Kód: 00038222

Direct marketing

Autor Edward Nash

Pro ty, kteří stojí před úkolem naplánovat a realizovat direct marketingový program, i pro zkušenější, jimž nabídne řadu tipů, rad a zamyšlení, kam se tento dynamický tržní obor vyvíjí. Vše, co potřebuje odborník znát: jak direct ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Direct marketing

Anotace knihy

Pro ty, kteří stojí před úkolem naplánovat a realizovat direct marketingový program, i pro zkušenější, jimž nabídne řadu tipů, rad a zamyšlení, kam se tento dynamický tržní obor vyvíjí. Vše, co potřebuje odborník znát: jak direct marketing naplánovat, jaká forma přímé komunikace je pro trh nejvhodnější, jak provést výzkum a testování, jak připravit a provést obesílku, jak vytvářet kvalitní databázi klientů ad.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: