Digital Television / Nejlevnější knihy
Digital Television

Kód: 03019473

Digital Television

Autor Constance Ledoux

Presents a summary of what consumers are saying regarding their digital television experience and what this data suggests for the future development of digital television business models. This book provides media students, scholar ... celý popis

1956


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Digital Television

Nákupem získáte 196 bodů

Anotace knihy

Presents a summary of what consumers are saying regarding their digital television experience and what this data suggests for the future development of digital television business models. This book provides media students, scholars, and professionals a perspective of the social and cultural presence of this emerging technological phenomenon.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1956

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: