Digital Advertising / Nejlevnější knihy
Digital Advertising

Kód: 13598358

Digital Advertising

Autor Shelly Rodgers

Digital Advertising offers a detailed and current overview of the field that draws on current research and practice by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues. With a balance of theo ... celý popis

2158


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Digital Advertising

Nákupem získáte 216 bodů

Anotace knihy

Digital Advertising offers a detailed and current overview of the field that draws on current research and practice by introducing key concepts, models, theories, evaluation practices, conflicts, and issues. With a balance of theory and practic

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2158

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: