Die Kunst der Kundenbeziehung / Nejlevnější knihy
Die Kunst der Kundenbeziehung

Kód: 16038069

Die Kunst der Kundenbeziehung

Autor Nils Hafner

Anhand von über 50 Geschichten wird das komplexe Thema CRM für Sie greifbar gemacht - verständlich, strukturiert und mit einem klaren Learning. Sie erhalten zudem Argumente, die Beteiligte und Stakeholder im Unternehmen von der Wi ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Die Kunst der Kundenbeziehung

Anotace knihy

Anhand von über 50 Geschichten wird das komplexe Thema CRM für Sie greifbar gemacht - verständlich, strukturiert und mit einem klaren Learning. Sie erhalten zudem Argumente, die Beteiligte und Stakeholder im Unternehmen von der Wichtigkeit überzeugen. Damit erreichen Sie Ihre Umsatzziele und festigen Ihre Kundenbeziehungen. Inhalte:

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: