Design Roadmapping / Nejlevnější knihy
Design Roadmapping

Kód: 15232932

Design Roadmapping

Autor Lianne Simonse

Timing is of strategic importance in catching opportunities and leveraging technological in¬terventions. Timing is also crucial when new products are ready to launch. Being among the first can make a large difference in sales and ... celý popis

1028


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Design Roadmapping

Nákupem získáte 103 bodů

Anotace knihy

Timing is of strategic importance in catching opportunities and leveraging technological in¬terventions. Timing is also crucial when new products are ready to launch. Being among the first can make a large difference in sales and market share. In between the initiation and the launch, different 'roads' lead to the creation of different products and services. The pacing and synchronizing of "technology forecast", "market encounter" and "product evolution" plans are major challenges. A roadmap structures and supports these cross-communication dialogues. The key insights for innovation managers in industrial firms are that, in striving for compe¬titive timing or industry synergy, roadmapping provides a means to achieve these objectives and, in applying roadmapping in the orga nization, dialogue and pacing are critically important. The design roadmap is defined as a canvas that reflects expected core design elements to be acquired throughout various types of design activities. This book offers insights and guidelines on design roadmapping approaches from a futu¬re studies and design research perspective. It outlines the origins, background and latest research results are shared. In addition to the theoretical concepts, examples of roadmap¬ping will be presented from the experience of strategic designers and innovation managers, including venture CEOs, CPOs, Heads of Design, product managers and technology and program managers of companies such as Samsung, Starbucks, Peerby, Ikea, Booking.com and many more.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design

1028

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: