Delivering Impact with Digital Resources / Nejlevnější knihy
Delivering Impact with Digital Resources

Kód: 05116399

Delivering Impact with Digital Resources

Autor Simon Tanner

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the variou ... celý popis

3169

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Delivering Impact with Digital Resources

Nákupem získáte 317 bodů

Anotace knihy

This practical guide gives you the tools to effectively measure the impact of digital content for library, museum, archive and media-based memory organisations. Measuring the impact of digital content and how it affects the various benefiting communities will lead to improved evidence-based decision making and sustainability planning in organisations and by national policy makers and funders. Part One of this book debates the key issues driving sustainability and investigates the pressures on assessing and delivering impact. It sets these in the context of a changing digital landscape beset by disruptive technologies and economic uncertainty. The book considers the role of value in memory organisations and how they reach value judgments for digital content and how their stakeholders respond. Part Two provides the reader with a complete Balanced Impact Value Model (BIVM) for demonstrating that impact is delivered by digital resources. The model is presented in five clear stages supported by a comprehensive set of methods, tools and case studies/scenarios. Readership: Information professionals, policy makers and funding bodies in libraries, museums, archives and media-based memory organisations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences IT, Internet & electronic resources in libraries

3169

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: