Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010) / Nejlevnější knihy
Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Kód: 01345906

Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Autor Robert Bacal

Learn to: save time dealing with unreasonable customers reduce intensity of customer anger increase safety of employees and customers reduce stress related to angry customers convey image of constructive caring to government custo ... celý popis

1096


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Defusing Hostile Customers Workbook (Third Edition2010)

Nákupem získáte 110 bodů

Anotace knihy

Learn to: save time dealing with unreasonable customers reduce intensity of customer anger increase safety of employees and customers reduce stress related to angry customers convey image of constructive caring to government customers even when they are ab

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1096

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: