Kód: 06322890
For ten years, Herbert J. Gans spent considerable time in four major television and magazine newsrooms, observing and talking to the journalists who choose the national news stories that inform America about itself. Here, a new pr ... celý popis
869 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 87 bodů
For ten years, Herbert J. Gans spent considerable time in four major television and magazine newsrooms, observing and talking to the journalists who choose the national news stories that inform America about itself. Here, a new preface outlines the major changes that have taken place in the news.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
869 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )