Kód: 06322080
This primer for customer service leaders at all levels outlines successful techniques for creating a customer focused culture, taking costs out of the business and maximizing technology, processes and efficiency. Readers of this b ... celý popis
3940 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 394 bodů
This primer for customer service leaders at all levels outlines successful techniques for creating a customer focused culture, taking costs out of the business and maximizing technology, processes and efficiency. Readers of this book will find easy to implement, proven best practices combined with thoughtful discussions on current strategies and innovations.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
3940 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )