Customer Relationship Management. Approcci e metodologie / Nejlevnější knihy
Customer Relationship Management. Approcci e metodologie

Kód: 15637927

Customer Relationship Management. Approcci e metodologie

Autor Andrea Farinet, Eleonora Ploncher

Il Customer Relationship Management (CRM) č un tema di grande attualitŕ, sia in ambito accademico internazionale sia nel contesto aziendale e professionale. Il CRM puň essere sviluppato come "opportunitŕ culturale" per ripensare, ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Relationship Management. Approcci e metodologie

Anotace knihy

Il Customer Relationship Management (CRM) č un tema di grande attualitŕ, sia in ambito accademico internazionale sia nel contesto aziendale e professionale. Il CRM puň essere sviluppato come "opportunitŕ culturale" per ripensare, grazie alle nuove tecnologie, il rapporto fra impresa e clienti. Questo libro, frutto di una ricerca svolta a livello italiano e internazionale, offre una panoramica degli approcci e delle metodologie utilizzate per affrontare il progetto CRM e si distingue nel panorama editoriale per la particolare attenzione rivolta alla peculiaritŕ dell'organizzazione delle imprese e dei processi di acquisto e di consumo del nostro Paese.

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: