CRM Řízení vztahů se zákazníky / Nejlevnější knihy
CRM Řízení vztahů se zákazníky

CRM Řízení vztahů se zákazníky

Autor Vít Chlebovský

360

Sleva 10%
UŠETŘÍTE 40 Kč

Dostupnost neznámá – Na dotaz Kdy knihu dostanu?
  • Jazyk: Čeština
  • Vazba: Pevná
  • Počet stran: 190
  • Nakladatelství: Computer Press, 2006

Doručení zdarma
již od 899 Kč!


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1155 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize CRM Řízení vztahů se zákazníky

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

Především pro výkonné a obchodní manažery, kteří chtějí zavést ve firmě CRM – Costumer Relationship Management, tedy řízení vztahů se zákazníky. Projde s vámi současnou situaci v marketingu. Vysvětlí jak analyzovat vnější (trhy) i vnitřní (firma) prostředí a vytvořit co nejefektnější koncepci CRM a pak stanovit i strukturu informačního systému. Poradí jak koncepci krok za krokem oživovat, měřit úrovně i plnění CRM.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

360

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu CRM Řízení vztahů se zákazníky


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1155 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: