Critical Evaluation of Internet Advertising / Nejlevnější knihy
Critical Evaluation of Internet Advertising

Kód: 01629108

Critical Evaluation of Internet Advertising

Autor Marcella Vurro

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of onl ... celý popis

486


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Critical Evaluation of Internet Advertising

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of online advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

486

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: